Дистанційне навчання 1 клас


                                                 Завдання на 13.04

Математика 

Тема: «Одержуємо круглі числа. Додаємо та віднімаємо круглі числа»

Зміст уроку знаходиться за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=eYBd7tMxpKE&list=PLWynG995neL3NiQXjg6HC7BjmnMPvzS-d&index=49

Навчання грамоти

Тема. Буквосполучення [дз]. Текст. Заголовок. Головна думка. Передбачення. (підручник с.56, зошит с.44).

Ресурси уроку:

- спінер, дзиґа, бейблейд;

- Світ підкорює нова іграшка спінер

https://www.youtube.com/watch?v=cMHtzh4dgA0

- Дзиґи Бейблейд – найпопулярніші іграшки 2018...

https://27.ua/ua/articles/volchki-beybleyd-samye-populyarnye-igrushki-2018.html

- Вражаючі блейди Infinity Nado Athletic

https://www.youtube.com/watch?v=VcvtNxngEtc

Дзи́ ґа — іграшка, яка підтримує рівновагу на гострому кінчику за рахунок швидкого

обертання навколо своєї осі.

Ґу́дзик – невеликий предмет, найчастіше круглої форми, що пришивають на одяг для

застібки чи прикраси.

Найстаріші ґудзики, відомі людству, археологи знайшли в долині ріки Інд. Вони

належать до III тисячоліття до нашої ери і були зроблені з черепашок.

Матеріалом для ґудзиків ставали також кістки, камені, глиняні зліпки, палички і

металеві злитки.

У середні століття велика кількість ґудзиків на одязі вказувала на високий статус

людини в суспільстві. Скажімо, парадний костюм короля Франції Франциска I

прикрашало 13,6 тис. ґудзиків.

На Русі ґудзик мав значення амулета. Його використовували від пристріту і

відлякування злих сил. Можливо, із цим пов'язана і назва "ґудзик".

У ранньому середньовіччі одяг, як правило, зав'язували, а ось дещо пізніше, у

XIII–XIV століттях, ґудзик стає необхідним, оскільки в моду входить одяг, який

щільно облягає фігуру.

Російський імператор Петро I запровадив моду на рукав із манжетом, що

застібається на ґудзик. Імовірно, це пов'язано з політикою модернізації життєвого

устрою і, зокрема, армії в Росії. Солдати, набрані з селян, за звичкою витирали рот

після їжі рукавом. Коли ж рукав стали закріплювати на зап'ясті, зробити це було вкрай

важко.

З армією французького імператора Наполеона Бонапарта олов'яні ґудзики

зіграли злий жарт. Коли його армія опинилася на території холодної Росії, олово на

морозі розсипалося, а форма почала спадати з солдатів, що ускладнило подальше

просування військ.

Людей, які колекціонують ґудзики, називають філобутоністами. У 1939 році в

Чикаго з'явилося перше товариство людей, які збирають ґудзики.

Китайський колекціонер Бо Джинфанг зібрав колекцію ґудзиків, що налічувала

110 тис. примірників, після чого його ім'я занесли до Книги рекордів Гіннесса.

Більше читайте тут: https://gordonua.com/ukr/interesting/tsikavi-fakti-progudzikah-246211.html

Працюємо з підручником.

Звуковий аналіз слова  дзиґа

Розгляньте малюнок у підручнику. Чим грає Котик? Прочитайте це слово.

Скільки складів у слові? Назвіть їх. Який наголошений? Що особливого ви помітили?

Повідомлення теми уроку

- Прочитайте слово. Що воно позначає?

- Чому над буквосполученням дз дужка?

- Проаналізуйте звукову модель слова дзиґа.

Працюємо з текстом

- Ми будемо читати частинами даний текст. Коли дійдемо до закінчення першої частини – зупиніться.

Читання першої частини

- Про що ви дізнались в першій частині? Якою ви бачите дзигу у своїй уяві?

Яким ви уявили ґудзика? Чи можна сказати, що вони друзі? Чому? Що на

вашу думку станеться далі? Чому ви так думаєте? Що саме слугує підказкою?

- Розгляньте малюнок, який знаходиться в кінці тексту. Що ви бачите? Чому ви

так думаєте? Опишіть словами котика, якого ви бачите у своїй уяві.

 Читання другої частини

- Чи справдились ваші очікування? Чи сподобалось це дзизі?Знайдіть слова у

тексті, які це підтвердять.

- Доберіть заголовок до тексту.

Робота в зошиті

Подивіться зразок написання буквосполучення дз

 https://www.youtube.com/watch?v=98leu4nz-vI

Виконайте завдання в зошиті с.44


                                         Завдання на 14.04

Математика 

Тема: «:Досліджуємо олиницю вимірювання «дециметр»

 Зміст уроку знаходиться за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=5mAv6jzMIXY&list=PLWynG995neL3NiQXjg6HC7BjmnMPvzS-d&index=48

Навчання грамоти

 Тема: «Буквосполучення [дз ’]. Текст. Тема тексту. Ключові слова.» 

Ресурси уроку:

- підручник с. 57; - зошит с. 44,48;

- Качкодзьоб https://www.youtube.com/watch?v=Eg-xTSvT7oc

- Качкодзьоб http://www.zoolog.com.ua/ssavci107.html

Дзьо́б - подовжена загострена і покрита рогівкою ротова частина у птахів і деяких

тварин.

Качкодзьо́б - невелика австралійська тварина, яка в передній частині голови має дзьоб,

схожий на качиний, а на ногах — плавальні перетинки.

Дзьо́ба́ти - їсти дзьобом; клювати.

Обце́ньки - ручне металеве знаряддя у вигляді щипців із загнутими всередину і

загостреними кінцями для витягування цвяхів.

Інформація для учнів

Качкодзьо́б — поширений на берегах сходу Австралії і Тасманії. Самою відмінною

рисою зовнішності качкодзьоба є звичайно качиний дзьоб, завдяки якому ця тварина і

отримало свою назву. Качкодзьоб відмінно плаває і пірнає. Може перебувати під водою

затамувавши подих до 5 хвилин. Качкодзьоби живуть у наземних норах по берегах річок

з повільною течією. Вони ведуть напівводний спосіб життя, оскільки здобич ловлять у

воді, а решту часу проводять на суші. Щоб зберегти качкодзьоба від зникнення,

необхідно стежити за чистотою річок, в яких він полює. 

Повідомлення теми уроку

- Прочитайте слово. Що воно позначає?

- Складіть звуко – складову схему слова«дзьоб».

- Скільки букв у слові «дзьоб»? Скільки звуків? Чого менше? Чому? Порахуйте кількість приголосних звуків? голосних?

Скільки складів? Який висновок можна зробити?

Письмо у зошиті

Перед початком "письма"  зверніть увагу, що букви "д " і "з" поєднуються безвідривно.

Читаємо склади

- Прочитайте склади та назвіть той, в якому злиття [дз’] -

якому злиття [дз’] - м'яке, потім [дз]- тверде?

- Складіть із будь-якого складу кожного рядочка слово та речення з ним.

Працюємо з текстом

Передбачення за малюнками

- Погляньте на малюнки до тексту. Як ви думаєте, про що саме буде йти мова у творі? Що вказує на це?

Прочитайте текст

Дайте відповіді на питання:

- Про яких птахів розповідається у тексті?

- Яка частина їх тіла є відмінною?

- Для чого птахам дзьоб? Що може робити дзьобом птах?

- Як ви думаєте, що автор хотів нам сказати цим текстом?Чи вдалось це йому? Чому ви так думаєте?

- Який заголовок можна дібрати до тексту? Чому?

- Чи справдилось те, що ви передбачили?Чому? Що вас здивувало?

- Яка особливість дзьоба пелікана? горобця? шишкаря? лелеки?

- Які слова вам допомогли знайти відповіді на питання?

- Ці слова називають ключовими і вони є основними у тексті, оскільки відображають головне у змісті.

Аналіз тексту

- Які нові слова ви дізналися? Що вони позначають?

- Про що ми дізналися з цього тексту?

- Уявіть себе письменником даного твору.

Придумайте до нього кінцівку, виходячи із своїх спостережень і знань про спосіб життя птахів.

                                  Завдання на 15.04

Математика    

Тема: «Утворюємо числа другого десятка»

 Зміст уроку знаходиться за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=rDUTHdSIiJ4&list=PLWynG995neL3NiQXjg6HC7BjmnMPvzS-d&index=49

Технолігії і дизайн

Тема: «Навіщо потрібно їсти?Виготовлення з пластиліну фруктів та овочів»

Подивіться корисне відео про правильне та здорове харчування https://www.youtube.com/watch?v=eqKJ216V8Q0

Виготуйте овочі та фрукти за бажанням

https://www.youtube.com/watch?v=PJ7WhCgTbnA



                                      Завдання на 16.04

Навчання грамоти Тема: «Букви Гг. Письмо малої букви г. Текст. Головна думка. Заголовок. «Протилежні» слова.»

Ресурси уроку:

- підручник: с. 58, зошит: с. 45, 48

- ДРАКОН  ПІТА. Трейлер 2 (український) https://www.youtube.com/watch?v=txxtCKiHcdM

- Як зліпити з пластиліну справжнього Дракона?

https://www.youtube.com/watch?v=KKOkCSzyY-E

 https://www.youtube.com/watch?v=4kBJ8jtv0pA

Ключові слова: протилежні слова, дракон, головна думка, заголовок

Словник:

Дракон - чудовисько у вигляді крилатого вогнедишного змія, що пожирає людей і тварин

Голова - частина тіла людини або тварини, в якій міститься мозок

Інформація для учнів

Дракон – це традиційне казкова істота. Воно з’являється в той момент, коли герою потрібно проявити себе, показати свою силу або врятувати красуню.

- Зовні дракон схожий відразу на кілька тварин. Перш за все, звичайно, він нагадує величезну змію. Тільки голів у неї зазвичай декілька, найчастіше три, шість або дванадцять.

- Крім того, він схожий на лева (у нього такі ж величезні лапи), на птицю, від якої отримав крила, і на рибу, тому що покритий блискучою лускою.

- Іноді дракон набуває рис та інших тварин, наприклад, у нього не зміїні, а вовчі голови (в казках південнослов’янських народів). В образі дракона неодмінно присутні якості, що викликають страх у героя: він може дихати вогнем, стрясати землю, його поява супроводжується бурею і повінню. У бою дракону допомагають кровожерливі собаки і орли. Тільки перемігши їх, герой може битися з самим драконом, тобто стає не просто переможцем дракона, що додає ще більшого значення їх поєдинку.

- Образ дракона спочатку з’явився не в казках, а в міфах, у той далекий час, коли людина обожнював стихійні сили природи – вітер, бурю, повінь, виверження вулканів. Йому було легше уявити ці явища у вигляді величезних чудовиськ. Відлуння цих уявлень можна знайти, наприклад, в міфах, що розповідають про подвиги грецького героя Геракла.

- У сучасній літературі образ дракона зустрічається у творах на казкові сюжети – наприклад, у фентезі (образ Глаурунга в “Хоббіті” Д. Толкієна).

http://moyaosvita.com.ua/filosofija/xto-takij-drakon/

                                                          Хід уроку

                              Введення в тему.

Розглядаємо малюнок

- Що відбувається? Як ви це зрозуміли, що це дракон? Чим він відрізнявся від динозавра?

- Що відчуває кіт на малюнку? Як ви це зрозуміли? А які емоції у мишенятка? Яким на малюнку зобразили дракона? Злим чи добрим? Як це зрозуміли?

- Що ви знаєте про драконів? Чи всі вони мають декілька голів? Звідки ви це дізналися?

- Навіщо дракону стільки голів? Що ви знаєте про це із казок та мультфільмів?

                           Повідомлення теми уроку

Звуко-буквений аналіз слова

- Прочитайте слово та назвіть перший звук. Який він [г’] , [г]?

- Кількість складів, наголошений склад

- Що позначає слово голова?

Письмо в зошиті

- Порівняння друкованого і рукописного написання букви г

- З якими писаними буквами схожа буква ? (гортаємо зошит і шукаємо букви з подібними елементами)

- Рядкова літера г («ге») складається з одного елемента: короткої прямої, заокругленої вгорі і внизу.

- Що чи кого вона вам нагадує? (Гачок, хвиля, черв’як)

- Письмо у повітрі, на долоні

- Письмо у зошиті

Читаємо слова

1-стовпчик - самостійно з різною силою голосу

- Якщо я скажу, що це слова родичі. Ви зі мною погодитесь?

- Між ними немає нічого спільного. Згодні?(є буква г; у всіх словах два склади; тощо)

- Між двома словами є щось спільне. Згодні?( нога-гумка- завершуються на голосний: гараж-гусак-завершуються на приголосний)

2-3 стовпчики читаємо ланцюжком

 

- До одного з цих слів подана схема?

Працюємо з текстом

Передбачаємо тему тексту за поданим малюнком та заголовком

- Прочитайте заголовок тексту і поясніть що він позначає?

- Погляньте на малюнок Скільки голів має дракон? Чим займається кожна голова?

- Чи однакові смаки мали голови?

Повторне самостійне читання тексту

Підсумок уроку

Я дізнався/дізналася:

Писана літера г має подібні елементи до писаних букв, які я вже вмію писати

Дракони -це казкові істоти із декількома головами або з однією.


Математика   Тема.  «Записуємо числа другого десятка»

 Зміст уроку знаходиться за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=YjYzjxnMb38&list=PLWynG995neL3NiQXjg6HC7BjmnMPvzS-d&index=50


ЯДС   Тема. «Мої домашні улюбленці»

 Перегляньте  матеріал

https://www.youtube.com/watch?v=9B1vWMj4pCo

Розкажіть про своїх улюбленців своїм друзям,намалюйте їх


                           Завдання на 19.04

Навчання грамоти

Тема. Букви Гг. Письмо великої букви Г. Досліджуємо медіа: газета.

Ресурси уроку:

- підручник: с. 59 ,зошит: с. 45

Чому заголовки газет друкують горизонтально? ( з 1хв 40 с до кінця)

https://www.youtube.com/watch?v=WPybuvDi3HY

Ключові слова: досліджуємо медіа, факти, думки, зміст

Стіна слів : газета

Словник:

Газета -друковане на великих аркушах паперу видання, що виходить через певні, короткі проміжки часу (щоденно, щотижня, кожні два тижні).Містить новини, статті та

інші матеріали

Медіа- різні способи збереження та передачі інформації

Гучний- який дзвінко лунає, якого далеко чути; дзвінкий, голосний.

Головний - який рухається попереду чого-небудь; передній; найважливіший, основний, суттєвий.

Інформація для учнів

Афіша- надруковане або написане за певною формою оголошення про концерт, виставу, лекцію і т. ін., що вивішується на видному місці.

Листівка - поштова картка, іноді з малюнком з одного боку, для відкритого листа

Реклама - плакат, об'ява і т. ін., що використовуються як засіб привертання уваги покупців, споживачів, глядачів, замовників

Журнал -періодичне друковане видання у вигляді книжки

Рубрика - розділ у газеті, журналі і т. ін. або відділ у радіо- і телепередачах

http://sum.in.ua/s/mapa Академічний тлумачний словник (1970—1980)

                                     Хід уроку

Введення в тему

Розглядаємо малюнок

- Що відбувається? Як ви це зрозуміли, що це дійсно газета?

- Де відбуваються ці події? (Де можна прочитати газету?)

- Що відчувають звірі на малюнку? Як ви це зрозуміли, що їм цікаво?

- Хто із них читач? Хто із них слухач? Як ви це зрозуміли?

- Ця історія може бути у справжньому житті?

Щоб кіт і мишеня читали газету?

- Чи знаєте ви історію з газетою, яка відбувається в реальному житті? З ким вона була? Чи самі ви коли небудь читали газети?

- Як вони до вас потрапили? Про що вони були? Яку назву вони мали?

Повідомлення теми уроку

Звуко-буквений аналіз слова

- Прочитайте слово та назвіть перший звук . В якому складі є звук [г]?

- Малюнок поряд підтверджує зміст слова?

- Як називається газета? Про що вона буде? Чи всі газети кольорові? Ви бачили чорнобілу газету?

Робота в зошиті

1. Порівняння друкованого і рукописного написання букви Г, малої писаної та великої букв Г

2. Інструкція  по написанню

- Літера Г («ге») складається з двох елементів: довгої прямої із заокругленням унизу вліво та прямої горизонтальної лінії, що починається із заокруглення.

Читаємо слова парою

1-2 стовпчики - самостійно з різною силою голосу

- Якщо я скажу, що слова першого стовпчику родичі. Ви зі мною погодитесь?

- Між ними немає нічого спільного. Згодні?(є буква г; завершуються на голосний; всі вони позначають назву пташок)

- Між словами другого стовпчику є щось спільне. Згодні?( два склади; починаються на один звук; відповідають на питання що?)

- До одного зі слів поданий малюнок.Згодні?

3-4 стовпчики - в парі один одному по черзі з різною швидкістю (від повільного промовляння до швидкого)

- Яким зі слів третього стовпчика можна описати голос людини? (гучний, голосний)

Словникова робота зі словами

- Якщо я скажу, що всі слова 4-ого стовпчику це слова родичі? Ви зі мною погодитесь?

- У всіх словах цього стовпчику усі звуки [г ] приголосні тверді. Погоджуєтесь?

Працюємо з малюнком

Досліджуємо медіа

- Що відбувається на малюнку?

- Де відбуваються ці події? Ці події можуть бути у справжньому житті? Хто був у такій

ситуації?

- Прочитати слова і знайти їх на малюнку

Аналіз прочитаного

- Як можна зрозуміти, що саме читають діти?

- На чиєму місці ви б хотіли бути?

- Хто у вашій родині що любить читати?

Все що ми бачимо на малюнку: фото, газета, книга, журнал, афіша, мапа, рекламна листівка

створені для того щоб зберігати, передавати подавати інформацію або дані ( тут паперовий

спосіб передачі)

Працюємо з текстом

Учитель (або учні самостійно) читає текст

-Про що цей текст? Чи знали ви раніше про те, що почули?

- Хто із вас тримав газету та переглядав її? Чи цікаво вам було?

- Хто у вашій родині читає газети? Навіщо вони це роблять?

Читання тексту у парі

Питання:

- Що ви можете розказати про газету один одному з того, що ви прочитали?

- Які є розділи або рубрики у газеті?

- Як часто можна придбати свіжу газету?

Вчимося відрізняти факти від думок

- Учень читає перше речення (інші слідкують)

На малюнку ми бачимо кілька

сторінок, що вкладені між собою – це факт, який ми можемо підтвердити

- Учні самостійно читають друге речення

 На малюнку ми бачимо назву рубрик? Прочитайте- це факт, який ми можемо підтвердити (прочитайте назви

можемо підтвердити (прочитайте назви рубрик у газетах, які є на підтвердження

цього факту) Зробіть припущення про що там будуть новини?

Учні самостійно читають останнє речення

- Чи зможемо ми за малюнком підтвердити, що газета виходить раз на місяць? Щодня?

Підсумок уроку

Я дізнався/дізналася:

Писана літера Г має подібні елементи до букв, які я вже вмію писати

Є паперові способи передачі інформації у вигляді книги, газети, афіши, реклами, фотографії, газети, мапи, журналу.

Вони всі різні за призначенням. Газета –це друковане на великих аркушах паперу видання, що виходить через певні, короткі проміжки часу.

В інформації або в тексті є факти і є думки, які треба розрізняти


                         ЯДС

Тема: «Я досліджую цікавий світ тварин»

Перегляньте матеріал за посиланням

 https://www.youtube.com/watch?v=xnd7plFco9c

 Краще один раз побачити, ніж сто разів почути! Тому, подивіться пізнавальний та неймовірно цікавий мультфільм! Так, цей мультфільм покаже екзотичних тварин, яких ми можемо побачити лише у зоопарку.

https://www.youtube.com/watch?v=MABcV7yWHYY


                            Завдання на 20.04

Математика

Тема: Записуємо числа першої сотні»

 Зміст уроку знаходиться за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=CJmMVhLy53k&list=PLWynG995neL3NiQXjg6HC7BjmnMPvzS-d&index=52&t=40s


 Навчання грамоти

 Тема:  « Букви Пп. Письмо малої букви п. Текст. Тема тексту. Головна думка. Ключові слова. »

Ресурси уроку:

- підручник с.60, - зошит с.46, 49

- Фіксики – Папір https://www.youtube.com/watch?v=siegt3Yi_Eo

- Як переробляють папір https://www.youtube.com/watch?v=aW7aRN0Hfjk

Папір - матеріал для писання, друку, малювання і т. ін., виготовлений з ганчіркової, деревної та іншої маси.

Деревина́- тверда тканина, що знаходиться між корою і серцевиною і становить основну масу деревних або кущових

Макулату́ра - бракована друкарська продукція, а також ні на що не придатний, використаний папір та залишки паперу, які йдуть на переробку.

Інформація для учнів

Папір – такий розповсюджений предмет, на який ми мало звертаємо увагу.

Ми сприймаємо папір, як щось звичайне, адже ми використовуємо його кожного дня: пишемо на ньому, користуємося паперовими пакетами, читаємо пресу(надруковану все на тому ж папері), отримуємо паперові листівки тощо. Всюди й в усьому присутній папір, але ми навіть не знаємо деяких цікавих фактів про нього.

Ось ви знали про те, що:

1. Цікаво, що країни-лідери з виробництва паперу більше за всіх його і використовують.

На першому місці стоять США, на другому – Китай, на третьому – Японія.

2. У світі існує більше 400 видів паперу.

3. Виробництво паперу – важкий процес, що складається з восьми різноманітних технологічних операцій.

4. Виявляється, енергетична цінність паперу така сама, як у картоплі. Адже він вміщує 85% целюлози – складного вуглевода, а також в ньому вміщується глюкоза. Це позначає, що папір можна використовувати в їжі.

5. Паперовий лист не товщий за бритвене лезо – всього 100 мікроміліметрів, тому порізатися папером дуже просто.

6. Для виготовлення 1 тонни паперу потрібно 5,6м3 деревини. Якщо врахувати, що середній об’єм одного дерева – 0,33 м3, то для виробництва 1 тонни паперу необхідно 17 дерев.

7. В усьому світі щороку виготовляється близько 350 мільйонів тон паперу.

Джерело:  http://interpap.com.ua/ua/pres-centr/novyny/10-cikavih-faktiv.html

Хід уроку

Робота за малюнком. Звуковий аналіз

Введення в тему.

- Розгляньте малюнок в підручнику.

- Що роблять Мишеня та Котик?

- Чим саме вони граються?

- З якого матеріалу виготовлені іграшки?

- Прочитайте слово. Визначте місцезвуків [п][п`]в слові.

- Скільки складів в слові? Який наголошений? Порахуйте кількість приголосних звуків та голосних. Що ви можете сказати про кількість звуків ібукв у слові?

- Зробіть припущення: хто із героїввиготовив літак, а хто – човен. Чому?

Письмо у зошиті

Розгляд малої рукописноїлітери "п", порівняння її з друкованою.

— Подивіться на писану букву "п ". Чисхожа вона на друковану? (Писана буква "п " складається з двох елементів:прямої похилої палички з двомазаокругленнями.)

Написання рядкової букви "п".Діти спочатку "пишуть" букву у повітрі,потім обводять зразки в зошиті. Другий рядок пишуть самостійно.

Читаємо слова

Працюємо з текстом

Передбачення за ключовими словами

- Сьогодні ми прочитаємо текст, якийподається в підручнику. У ньому є виділені слова. Знайдіть і прочитайте їх. (Деревина,макулатура). Як ви думаєте, про що будерозповідатись у тексті? Що ви вже знаєте про виготовлення паперу?

- А що таке макулатура?

- Чи збирає хтось із вас макулатуру?Щови робите з нею?

- Для чого треба берегти дерева?

- Передбачте, про що буде текст?

Поясніть свою думку.

Робота з текстом

Питання

- Справдилось наше передбачення?

- Про що розповідається в тексті?

- Що ви дізнались про виготовленняпаперу?

- Що було вам відомим?

- А що вас здивувало?

- Що ми дізнались, прочитавши текст?

- Знайдіть ключові слова в тексті.

- Які матеріали, з яких виготовлятиможуть папір доступні вам?

- Знайдіть та озвучте фразу із тексту,яка є підтвердженням малюнка.

Аналіз тексту

- Які нові слова ви дізналися? Що вони означають?

- Що ви дізналися нового? Чого раніше не знали? Що хотів нам повідомити автор тексту? Для чого він його (цей текст)написав? Який заголовок можна дати цьому тексту?

- Чому саме такий? Отже, яка головна думка тексту? (Розказати нам про виготовлення паперу та його цінність)

Письмо у зошиті (с.49)

Результат

Я дізнався/дізналася: Папір виготовляється з деревини, а для того, щоб зберегти природу, папір можна виготовляти з ганчір’я та макулатури. Макулатура – це вторинна сировина, її потрібно збирати і здавати у спеціальні пункти прийому.


                            Образотворче мистецтво

Тема: «Створюємо красу.Зображення квітучих дерев та квітів »

Переглянте матеріал за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=Qg_EU9KS20U

За власним задумом створіть власний малюнок


                               Завдання на 21.04

 

Математика

Тема: « Порівнюємо числа в межах 100»

 Зміст уроку знаходиться за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=V3eiJu2lC0w&list=PLWynG995neL3NiQXjg6HC7BjmnMPvzS-d&index=53

 

 Навчання грамоти

Тема: «Букви Пп. Письмо великої букви П. Дзвінкі і глухі приголосні. Текст. Послідовність подій. » глухі приголосні. Текст. Послідовність подій.

Ресурси уроку:

- підручник с.61,  зошит с.46,

- Правило вимовляння дзвінких звуків в українській мові

https://www.youtube.com/watch?v=xVJnpqC839A&list=PLR6prvpSVIfAd9tY

LO9zm_vGPHqJlAZx1&index=6

Ключові слова: дзвінкі і глухі приголосні, послідовність подій, головна думка

Стіна слів: перерва

Перерва - тимчасове припинення якоїсь дії, роботи, зупинка у плині, розвитку чого -небудь.

                       Хід уроку

Введення в тему.

Робота за малюнком.

Розгляньте малюнок в підручнику.

- Що роблять Мишеня та Котик?

- Чим саме вони граються?

- Як ви думаєте,. коли це відбувається?

- Що вказує на це?

- Прочитайте це слово. Що воно означає?

- Де бувають перерви?

- Для чого вони проводяться?

- Що ви робите під час перерв?

- Що потрібно пам’ятати, граючись під час перерви?

Звуковий аналіз слова.

- Скільки складів в слові? Який наголошений?Порахуйте кількість приголосних звуків та голосних. Що ви можете сказати про кількість звуків та букв у слові?

Читання складів

Прочитати вчителю або учням: прочитати по рядочку один одному; тільки прямі злиття, оберненні; у яких пом’якшений звук [п`], твердий [п].

Словникова робота: перерва

Повідомлення теми уроку

Закінчи речення   Я люблю на перерві …

Письмо у зошиті

Порівняння друкованого і рукописного написання літери П

- Велика буква П складається з трьох елементів:з двох прямих похилих паличок із заокругленням внизу (перша –ліворуч, друга– праворуч), і горизонтальної лінії із заокругленням. Всі елементи пишуться окремо.

Робота в підручнику

- Прочитайте напис, надрукований помаранчевим кольором. Усі приголосні звуки можуть бути глухими і дзвінкими.

- Прочитайте ці слова. Які букви позначені іншим шрифтом? Промовте ці звуки окремо.

Що ви помітили? Чи подібні вони за звучанням?

- Закрий долонями вуха і вимови звук [б], а потім [п], якщо у вухах дзвенить, то це дзвінкий приголосний звук

- Який звук буде глухим, а який дзвінким?

Письмо у зошиті

Прописування слова і речення

Працюємо з текстом

Передбачаємо те, про що будемо читати за назвою та малюнками

- Прочитайте заголовок тексту. Як ви думаєте, про що ми будемо читати?

- Що відбувається на малюнку? Коли це відбувається? Що вас дивує? Про що дізнаємося з тексту?

Робота з текстом

Перед читанням зверніть увагу дітей, що після прослуховування вони мають сказати: для чого

ж потрібні перерви? Чи підтримуєте ви думку Оленки? Чому?

Працюємо з текстом

- Що вас найбільше здивувало у тексті? А на малюнку?

Результат

Я дізнався/дізналася: В українській мові існують глухі та дзвінки приголосні звуки. Перерви проводяться у школі для відпочинку. Але під час перерв слід дотримуватись певних правил.

Я вчусь: Писати велику букву П, склади та слова . Я вчусь визначати головну думку в тексті. Розпізнавати ключові слова, робити передбачення про текст за  малюнком та заголовком. Відтворювати послідовність подій у тексті. Відрізняти глухі та дзвінкі приголосні і вимовляти їх

Завдання на 29.04

Математика    

Тема: «Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації»     

Зміст уроку знаходиться за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=U1d7tXqBKDw&list=PLWynG995neL3NiQXjg6HC7BjmnMPvzS-d&index=58

 

Технолігії і дизайн

Тема: «Великдень. Виготовлення святкової листівки»           

Зміст уроку знаходиться за посиланням

 https://www.youtube.com/watch?v=A_cJovzY2B0

 

 

 


                           Завдання на 22.04

Математика     

Тема: «Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка»

Зміст уроку знаходиться за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=QeIVCLZIQXg&list=PLWynG995neL3NiQXjg6HC7BjmnMPvzS-d&index=54


Технолігії і дизайн      

Тема: «Весняні свята.Виготовлення писанки»

Переглянте матеріал за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=pimS6B18u0M

За власним задумом створіть власну аплікацію

 

                          Завдання на 23.04

Математика

Тема:  «Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні».

 Зміст уроку знаходиться за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=3Jiztwhybww&list=PLWynG995neL3NiQXjg6HC7BjmnMPvzS-d&index=55


ЯДС

Тема. «Я досліджую довкілля:рукотворні та природні об єкти».

 Зміст уроку знаходиться за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=FpFb6EsbBg0


Навчання грамоти

Тема: «Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю дитячі газети»

Зміст уроку знаходиться за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=irF0OOwPUdU


                                      Завдання на 26.04

ЯДС

Тема: «Я досліджую цікаві природні об’ єкти»

Зміст уроку знаходиться за посиланнямhttps://docs.google.com/presentation/d/1whqq5nnjSZ4hoYURlHBucz9vb_GQLOgz/edit#slide=id.p1


Навчання грамоти

Тема. «Букви Рр. Письмо малої букви р. Досліджуємо медіа: реклама. »


Ресурси уроку:

- підручник: с. 62 , зошит: с. 47

- Kinder СЮРПРИЗ Реклама https://www.youtube.com/watch?v=DfELnNBtsc&feature=youtu.be

Словник:

Реклама – стимулювання до купівлі деяких товарів (послуг) через показ лише його гарних сторін. Існує в різних формах: рекламного ролика, великих плакатів на стінах будівель, так званих «рекламних щитів», тексту, картинки з написом, плакату, оголошення тощо. Ми бачимо рекламу в інтернеті, на телебаченні, на вулицях – тобто всюди, де можна досягнути потенційних покупців Рекламувати, ую, уєш,. Популяризувати що-небудь, повідомляти про щось засобами реклами Білборд, рекламний щит (англ. billboard) — вид зовнішньої реклами у вигляді щита, що встановлюється зазвичай уздовж вулиць, трас; дошка оголошень.

Медіатекст – це повідомлення, з якими звертаються до вас медіа (газетна стаття, телепередача, відеокліп, фільм, пісня, реклама тощо)

Медіа – це книжки, газети, інтернет-медіа, гаджети, фільми – те, що зберігає і передає інформацію

Маніпуляція – неправда або перекручені факти з метою впливу на погляди і поведінку інших людей.

Рукав - частина одягу, що покриває руку (від плеча до кисті або коротше)

Рукави́ця- виріб з цупкої теплої тканини, який надівають на кисть руки у холод або для роботи

Рушни́к - довгастий шматок тканини (бавовняної, лляної, полотняної і т. ін.) для витирання обличчя, тіла, посуду тощо

Руч́ ка –1. Зменш. до рука; 2.Частина предмета, за яку його держать або беруть рукою.

3. Прилад для писання.4.Частина крісла, дивана і т. ін., на яку, сидячи, спираються рукою, ліктем; підлокітник

                                                          Хід уроку

 Введення в тему

Розглядаємо малюнок

- Що відбувається? Як ви це зрозуміли?

- Де відбуваються події? Як ви це зрозуміли?

- Як називають той предмет (на малюнку), де розташована реклама ?(рекламний щит)

- Як ви зрозуміли, що рекламують?

- Навіщо це роблять?

- Які слова кажуть кіт і мишенятко, щоб цей продукт сподобався? Що відчувають звірятка ?

- Хто з вас бачив рекламу по телебаченню?

Що ви відчували?

- Що подобається в рекламі, а що ні?

Звуко-буквений аналіз слова «реклама»

- Прочитайте слово. Що воно позначає?

- Прочитайте слово та назвіть перший звук. Який він [р’] , [р]?

- Кількість складів, наголошений склад

                             Повідомлення теми уроку

Письмо в зошиті

- Порівняння друкованого і рукописного написання букви р

- Скажіть, чим вони відрізняються, а чим схожі?

- Порівняйте букву р з буквами г, п. Які вони мають подібні елементи?

- Рядкова буква р («ер») складається з двох елементів: довгої прямої лінії і короткої прямої лінії, заокругленої вгорі і внизу

- Що чи кого вона вам нагадує?

- Письмо у повітрі, на долоні

- Письмо у зошиті

Читаємо слова парами с.62

1-2стовпчики - самостійно з різним емоційним забарвленням (спокійно, сердито, злякано, замріяно, хвальковито)

Гра Правда-неправда

- У першому стовпичку усі слова –родичі ( правда)

- Всі слова мають два склади (неправда)

- Між словами другого стовпчику немає нічого спільного ( неправда у всіх є буква р; у всіх словах два склади; вони всі пов’язані з рукою- отже вони родичі

- У другому стовпчику є зайве слово(правда: руки- (багато), про інші слова можна сказати (один; ручка- слово позначати не те ж саме, що рука)

- У першому стовпчику є слово, що відповідає малюнку( правда)

 3-стовпчик - в парі один одному по черзі з різною швидкістю (від повільного промовляння до швидкого)

- У словах третього стовпичку є щось спільне (правда: частина букв збігається; є слова, що мають три склади тощо)

Пояснення значення слова рекламувати (словник)

Письмо в зошиті(виконати завдання в прописі )

Робота з текстом

Передбачаємо те, про що будемо читати за назвою та малюнками

- Прочитайте назву і розгляньте малюнок

- Чи може бути малюнок рекламою? Який продукт рекламують?

- Про що буде текст?

Учитель  читає текст

-  після прослуховування ви маєте дати відповідь на питання: «Для чого написано цей текст?»

Питання

- Про що цей текст?

- Для чого написано цей текст?

- Чи збулися передбачення?

Досліджуємо медіа (графічну інформацію,малюнок)

- Що вас приваблює в цьому малюнку? Колір? Розмір букв( шрифт)?

- Для чого рекламують йогурт?

- Які слова підсилюють бажання з’їсти йогурт?

- Що на рекламі зі справжнього життя?

- Що придумали та перебільшили?

- Що тобі подобається в рекламній листівці? Що не подобається?

- Чи з’їли б ви цей йогурт?

- Чому створили цю рекламу?

- Яка мета реклами?

Робота з текстом

Читання слів повторно в парах з перевіркою  розуміння прочитаного

Інструкція

- Один читає речення, другий питає «Що ти зрозумів?» (робота в парі з учнем)

Творча робота «Створіть рекламу рекламу свого улюбленого мультфільму,комп’ютерної гри,смаколика тощо »

             Підсумок уроку

Я дізнався/дізналася:

Писана літера р має подібні елементи до

писаних букв, які я вже вмію писати і схожа на друковану

Реклама може бути у вигляді листівки, плакату, відео. Її мета - рекламувати певний продукт.

Вона коротка та приваблива. Щоб привабити покупців, показують товар або послуги через

лише їх гарні сторони і перебільшують факти

Я вчусь:

Писати букву р ,писати склади та слова з писаною буквою р

Я вчусь передбачувати за малюнком та назвою тексту його тему . Я вчусь шукати підтвердження

своїм передбаченням в тексті та порівнювати із власними знаннями.

Я вчусь аналізувати слова (звуки, склади, наголос) вчусь висловлюватись та аргументувати

свої твердження. Я вчусь створювати прості візуальні медіапродукти


                       Завдання на 27.04

Математика    

Тема: Додаємо і віднімаємо на основі чисел першої сотні:»

Зміст уроку знаходиться за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=jWOGiKcaoOg&list=PLWynG995neL3NiQXjg6HC7BjmnMPvzS-d&index=56&t=12s

 

Навчання грамоти

Тема. « Букви Рр. Письмо великої букви Р. Правопис власних назв: річки. Вірш. Заголовок. Опис.

Ресурси уроку:

- підручник: с. 63,зошит: с. 47, 49

Дніпро –найбільша річка України  https://www.youtube.com/watch?v=Iw_5cwDWn3A

- Дніпро цвіте і пахне https://www.youtube.com/watch?v=DSC2EdjmZBQ

- Загадки про риб і мешканців водойм

https://www.youtube.com/watch?v=c6oGwTGMTaQ (до 2хв 40 с)

- Найкрасивіша річка у світі: річка п'яти кольорів https://travel.tochka.net/ua/6743-naykrasivisha-richka-v-sviti-richka-pyati-koloriv/

Словник:

Річка- водний потік, що живиться із джерела або опадів, тече по низинах;

Рибалка (риболов) - людина, яка ловить рибу, займається рибальством.

Інформація для учнів

- Дніпро — легендарна річка, оспівана багатьма українськими поетами, міцно увійшла в древній і сучасний фольклор. Існує кілька версій походження назви.

Основною вважається теорія про іранські коріння, де «Дніпро» означає «глибоку річку»... http://cikavo.net/cikavi-fakti-pro-dnipro/

- Оберемок - така кількість чого-небудь, яку можна обхопити, взяти рукою; зв'язане докупи що-небудь однорідне; в'язка; велика кількість чого-небудь.

                                             Хід уроку

Введення в тему

Розглядаємо малюнок

- Що відбувається? Як ви це зрозуміли?

- Де відбуваються події? Як ви це зрозуміли?

- Що б ви додали до картинки?

- Що відчувають кіт і мишеня? Чому?

- Це картинка з реального життя?

- Де б ви хотіли бути на цьому малюнку? Чому саме там?

- Чи були ви рибалками? Що ви відчували в той час? Що подобається в цьому занятті? А що не подобається?

                           Звуко-буквений аналіз слова" Дніпро"

- Прочитайте словосполучення. Що воно позначає?

- Прочитайте слова та назвіть звук [р’] ,[р]? У якому з цих слів він пом’якшений, у якому твердий?

- Прочитайте склади( самостійно). Який з цих складів є у слові річка, Дніпро?

- Назвіть один одному слова по черзі, в яких є склади ра, ре, ру: сполучення букв ур, ир, ар.

                     Повідомлення теми уроку

Письмо в зошиті

1. Порівняння друкованого і рукописного написання букви р, малої писаної та великої писаної Р

- Скажіть чим вони відрізняються, а чим схожі?

- Які подібні елементи буква Р має з буквами А, М, Л ?

- Велика буква Р ("ер") складається з двох елементів: довгої прямої, заокругленої внизу ліворуч, і верхнього півовала

- Які образи або малюнки у вас виникають в уяві, коли ви бачите букву Р?

Читаємо слова

1-2-3-4 стовпчики - емоційним забарвленням (зі зміною сили голосу)

- Прочитайте усі слова родичі, що мають спільне значення зі словом "ер")

- Знайдіть та прочитайте слово, що відповідає малюнку

- Знайдіть та прочитайте  імена. Що об’єднує ці слова? Яке слово зайве?

- Складіть одне речення із слів різних стовпчиків

Письмо у зошиті

Робота в підручнику

Прочитати вірш "Про ріку"

Питання

- Про що ви вже знали раніше? Про що видізналися вперше?

- Як пишеться слово Дніпро?

Передбачаємо і фантазуємо

- Прочитайте назву вірша

- Роздивіться малюнок. Про кого буде у вірші? Хто з вас бачив таку картину у реальному житті? Що ви відчуваєте, коли дивитесь на малюнок? Що вас дивує, вражає?

- Чи збулися наші передбачення?

- Чи дійсно річка може змінювати колір?

- Від чого мінявся колір ріки у вірші?

- Чи дійсно з таких причин ріка може змінювати колір?

- Який колір на вашу думку не може бути у ріці?

-Знайдіть  слова ,що описують річку Дніпро

                                                   Підсумок уроку

Я дізнався/дізналася:

Вода в річці може бути різного кольору Це залежить від мешканців: тварин та рослин.

Найбільша річка України –це Дніпро. Її назва пишеться з великої букви

Я вчусь

Писати літеру Р, склади та слова з писаною буквою Р

Я вчусь шукати ознаки тексту-опису, пояснювати незрозумілі для мене слова виходячи із

контексту.

Я вчусь аналізувати слова (звуки, склади,наголос). Вчусь писати слова-власні назви з великої букви

 

Образотворче мистецтво

Тема: «Пасхальні писанки на папері»               

Перегляньте матеріал за посиланням

 https://www.youtube.com/watch?v=4V-H5Ju24q0&list=PLBKrOkkymg0zWtZ0n7UkDdqLfONVl1U6Q&index=1&t=44s

Намалюйте писанку за власним задумом

 https://www.youtube.com/watch?v=HNUGBnWkcbY


                      Завдання на 28.04

 

Математика     Тема: « Додаємо і віднімаємо число 1»

Зміст уроку знаходиться за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=AfOcLanGu80&list=PLWynG995neL3NiQXjg6HC7BjmnMPvzS-d&index=57

 

Навчання грамоти

Тема. «Тема. Букви Тт. Письмо малої букви т. Вірш.Тема вірша. Розвиток зв’язного мовлення:

пояснюю прислів’я. »

Ресурси уроку:

- підручник с.64, зошит с.50,

- зошит, лінійка, пензлик, підручник, телефон, олівець;

- картки для групової та парної роботи;

- Історія мобільного телефону (2,03с)

https://www.youtube.com/watch?v=IPnllbpSHpk

- Фіксики. СМС-ки ( з 6.13 с до 8.46 с)

https://www.youtube.com/watch?v=kvw8ftyXBy0

Ключові слова: вірш, тема вірша, головна думка

Стіна слів: телефо́н

Словник:

Телефон - вид електрозв'язку, що дає змогу передавати та приймати мовлення на великій відстані.

Теремок – маленький іграшковий будинок.

Те́рен - колючий кущ родини розових, що дає темно-сині їстівні плоди з терпким кисло-солодким присмаком.

Талант - здібність до чогось, уміння робити щось.

Орієнтовні матеріали до уроку

                                                                  Хід уроку

Введення в тему

Робота за малюнком.

- Що відбувається? Як ви це зрозуміли?

- Де відбуваються події? Коли?

- Коли люди використовують телефон?

- Чи вмієте ви користуватися телефоном? У яких випадках ви це робили? З ким говорили?

Див.Ресурси

Історія мобільного телефону (2,03с)

- Коли відзначають день народження мобільного телефону?

- Як його використовують малі й дорослі люди?

- Які функції має телефон?

- Що вас вразило у першому мобільному телефоні? (його вага – 2,5кг)

- Для чого людині телефон?

Стіна слів: телефон

                                Звуко-буквений аналіз слова

- Прочитайте слово. Визначте місце звука [т]в слові.

- Скільки складів в слові? Який наголошений? Порахуйте кількість приголосних звуків та голосних. Що ви можете сказати про кількість звуків та букв у слові?

                                Повідомлення теми уроку

Письмо у зошиті

Показ рукописної літери «т», зіставлення її з друкованою.

- Буква «т» складається із короткої прямої лінії та двох заокруглених. Спочатку "пишіть" букву у повітрі, потім обведіть зразки в зошиті. Другий рядок пишіть самостійно.

Читаємо слова

1 -2-3-4 стовпчики -  з різною силою голосу та різним темпом читання

- Якщо я скажу, що усі ці слова щось об’єднує. Я буду права? (буква «т» на початку кожного слова)

- Які з них здивували? Чому? (бо на початку велика буква)

- Коли на початку слова вживається велика буква?Який із цих випадків перед нами?(Імена людей)

- Виберіть і прочитайте один одному ті, в яких два склади; три склади; один  склад

Повторне читання

- Знайдіть і прочитайте слово-підпис до картинки?(Терен) Назву посуду? Імена людей?назву будівлі? підпис до малюнка?

Робота з текстом

Передбачення за малюнками

- Розгляньте малюнок та спробуйте передбачити, про що або про кого йдеться у вірші? Що вказує на це?

- Як ви думаєте, кому може належати телефон?

-Дайте відповідь на питання «З ким розмовляв хлопчик по телефону?»

 

Питання

- Чи справдились ваші передбачення?

- Про кого розповідається у вірші?

- З ким розмовляв хлопчик по телефону?

- А що вас здивувало?

- Чи правильно на вашу думку повів себе  Іванко? Знайдіть у вірші цьому підтвердження та зачитайте.

- Що б ви йому порадили?

- Яка головна думка вірша?Чому він нас навчає?

Письмо у зошиті

Робота із прислів’ям с.64

- Яке слово називають чемним?

- Які чемні слова використовуєте ви?

- Для чого їх використовує людина?

Підсумок уроку

Я дізнався/дізналася: При розмові по телефону слід дотримуватись культурного спілкування із дорослими. Брати телефон батьків не можна без їх дозволу, оскільки їм можуть зателефонувати.

Я вчусь: Писати рядкову букву т, склади та слова .

Передбачати зміст твору за малюнком, міркувати, робити висновки.

Визначати тему і головну думку вірша


                                              Завдання на 29.04

Математика    

Тема: «Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації»     

Зміст уроку знаходиться за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=U1d7tXqBKDw&list=PLWynG995neL3NiQXjg6HC7BjmnMPvzS-d&index=58

 

Технолігії і дизайн

Тема: «Великдень. Виготовлення святкової листівки»           

Зміст уроку знаходиться за посиланням

 https://www.youtube.com/watch?v=A_cJovzY2B0 


           Завдання на 30.04


 Навчання грамоти

 Тема. Букви Тт. Письмо великої букви Т. Дзвінкі і глухі приголосні. Текст. Тема тексту. Заголовок.

Ресурси уроку:

- підручник с.60,  зошит с.50, 54 завд.1;

- Різні види театрів Презентація для вихователів дитячого закладу

https://www.youtube.com/watch?v=2RWDKmQXIxg

- Фіксики - Театр тіней

https://www.youtube.com/watch?v=jOLElhj06Vs

Стіна слів: театр

Теа́тр — приміщення, будинок, у якому відбуваються вистави.

Та́нець, тано́к — вид мистецтва, де художні образи створюються засобами пластичних рухів людського тіла. В танці відображається емоційно-образний зміст музичних творів.

Джерело:

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C

Хід уроку 

Введення в тему

Робота з підручником

Розгляньте малюнок в підручнику.

- Що роблять Мишеня та Котик?

- Опишіть це місце.

- Що відбувається у театрі?

- Чи доводилось вам відвідувати театр?

- Що ви переглядали?

- Що саме вам сподобалось?

Читання складів с.65

Повідомлення теми уроку

Звуко-буквений аналіз слова

- Прочитайте слово, який звук розпочинає слово [т] [т’]?

- Назвіть кількість приголосних звуків? голосних?Яких звуків більше: голосних чи приголосних?

- Визначить кількість складів. Який склад наголошений?

Письмо у зошиті

 Порівняння друкованої букви із рукописною.

 Виявлення елементів, які вже знайомі дітям із попередньо вивчених букв.

- Елементи яких рукописний літер поєднались у букві Т? (Елементи П, Р,Г)

Велика буква Т складається з трьох прямих похилих подовжених паличок

(перша і третя — із заокругленнями) і горизонтальної лінії із заокругленням.

 Діти спочатку "пишуть" букву у повітрі, на парті, на спині один одного,  потім обводять зразки в зошиті. Другий рядок пишуть самостійно.

Читаємо слова с.65

1-2 стовпчики – з різною інтонацією (здивовано, ствердно)

- Що спільного у словах 1 і 2 стовпчика?(Починаються на букву «те», звук [т] твердий)

- Якщо я скажу, що у другому стовпчику усі слова мають щось спільне, я буду права? (Починаються з букви «т»; мають спільну частинку «тан»)

- Які слова першого стовпчика можна спарувати? Чому? (слова – родичі, в основі яких лежить основне слово - театр)

- Слова третього і четвертого стовпчику мають щось спільне. Згодні?

- Серед слів третього стовпчику є те, яке відповідає малюнку. Згодні? Яке?

- Слова четвертого стовпчика завжди пишуться з великої літери. Чи так це?

Чому?

- Складіть зі слів 2-4 стовпчиків словосполучення чи речення.

- Прочитайте напис, надрукований помаранчевим кольором. Усі приголосні звуки можуть бути глухими і дзвінкими.

- Прочитайте ці слова. Які букви позначені іншим шрифтом? Промовте ці звуки окремо. Що ви помітили? Чи подібні вони за звучанням?

- Закрий долонями вуха і вимови звук [д], а потім [т], якщо у вухах дзвенить, то це дзвінкий приголосний звук.

Робота у зошиті

Виконуємо завдання, подане у прописах

Працюємо з текстом

Передбачаємо за малюнком зміст тексту

- Розгляньте малюнок. Що на ньому відбувається? Що вказує на це?

- Що вас дивує ?

- Передбачте про що буде текст?

Поясніть свою думку.

Дайте  відповідь на питання «Про який театр йдеться у тексті?»

Аналіз тексту

- Чи справдились ваші передбачення?

- Про який театр йдеться у тексті?

- Що в ньому особливого?

- Що ви дізнались про ляльковий театр нового?

- Що було вам відомим?

- А що вас здивувало?

Досліджуємо медіа

Переглядаємо мультфільм «Фіксики – Театр тіней»

- Що намагався зробити Дім Дімич?

- Що його здивувало?

Результат

Я дізнався/дізналася: Існують різні види театрів, де грають актори. У ляльковому театрі на сцені грають актори і ляльки. Слова «танок» і «танець» - мають однакове значення.

Я вчусь: Писати велику букву Т, склади та слова .

Визначати глухі та дзвінки приголосні звуки у словах. Міркувати, робити висновки. Визначати

тему тексту та добирати заголовок до нього.

Вчусь придумувати історії та їх театралізувати.


 Математика   

Тема:  «Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні».   

Зміст уроку знаходиться за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=PuWBbbAmklU&list=PLWynG995neL3NiQXjg6HC7BjmnMPvzS-d&index=59


 ЯДС     

  Тема. «Що дає природа для життя?».              

Зміст уроку знаходиться за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=ATkX9PywBEU


 

                                                    Завдання на 05.05

 

Математика           Тема: «Додаємо і віднімаємо одноцифрове число »

 

Зміст уроку знаходиться за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=mBY2FOFlU44&list=PLWynG995neL3NiQXjg6HC7BjmnMPvzS-d&index=60

 

Навчання грамоти

Тема. «Букви Юю. Письмо малої букви ю. Вірш. Тема вірша. Головний герой.

Ресурси уроку:

- підручник: с. 66

- зошит: с. 51

- Як збирають юрту (1хв 30 с) https://www.youtube.com/watch?v=TksRPqaUvfg

- Діти бігають по калюжі https://www.youtube.com/watch?v=Juoj_HFcTwM

- Кап-кап. Я гуляю по калюжах - дитяча пісенька для руханки

https://www.youtube.com/watch?v=B-M6mXzJiMo

Стіна слів: калюжа, юрта

Словник:

Калюжа - заглибина в ґрунті, наповнена водою або іншою рідиною

Житло́ - приміщення, пристосоване, признач. для життя людей;

Ю́ рта – житло з жердин, що можна перенести або перевезти

Курі́нь — легка будівля, часто тимчасова, призначена для ночівлі, зимівлі (шалаш,буда, халабуда, ятка)

Інформація для учнів

Дражнилки - це короткі глузливі вірші, що щось висміюють : вади0риси характеру тощо.

Хід уроку        

Повідомлення теми уроку

Розглядаємо малюнок

- Що відбувається? Як ви це зрозуміли?

- Коли відбуваються події? Чому ви так вирішили?

- Що відчувають кіт і мишенятко?

- Де б ви були на цій картинці? Чому саме там?

- Те, що зображено, дійсно може бути в житті? З вами таке було?

- Що ви відчували?

Стіна слів: калюжа,юрта

Звуко-буквений аналіз слова « калюжа»

 - Який звук позначає буква ю ? (буква ю у середині складу позначає один звук [ у ] і пом' якшує попередній приголосний

 

Робота в зошиті

Звуко-буквений аналіз слова« юрта»

- Прочитайте слово та назвіть перший звук

- Які звуки позначає буква ю на початку слова? Буква ю на початку слова або

складу позначає два звуки [ й у ]

- Чому у першому складі букв дві, а звуків три ?

Письмо в зошиті

1. Порівняння друкованої і рукописної букви ю

- Скажіть чим вони відрізняються, а чим схожі?

- Порівняйте букву ю з іншими рукописними буквами, які вже вміємо

писати ( називають букви малі, що мають спільні елементи ) н, о.

- Рядкова буква ю складається з трьох елементів: короткої прямої лінії, короткої горизонтальної лінії й овалу

Читаємо слова

1-стовпчик - самостійно з різною силою голосу

- Якщо я скажу, що серед цих слів є зайве.

Згоджуєтесь?(ключ- буква ю позначає один звук на відміну від слів юшка, юрта; ключ- один склад)

- А якщо я скажу, що між цими словами є щось спільне. Згодитесь? ( буква ю; слова що відповідають на питання що?)

1-2-3 стовпчики - парою з різною інтонацією ( весело, наче плигаємо по

калюжах)

- Розкажіть  про свою улюблену справу.Складіть речення із слів будь- якого стовпчику

Робота над текстом с.66

- Розгляньте малюнок Про що буде вірш?

- Хто головний герой вірша?

- Що відчуває герой?

Прочитайте  вірш

- Дайте відповіді на запитання:

- Чи любить герой плигати по калюжах?

- Знайдіть рядок у вірші, що відповідає малюнку. Як ви думаєте чи дійсно

герой не любить плигати калюжами?

Діти читають дражнилку самостійно

- Чому цей вірш називають дражнилкою?

- Які дражнилки ви знаєте?

- Як ви себе почуваєте, коли чуєте дражнилку?

 

 Результат

Я дізнався/дізналася: Писана літера ю має подібні елементи до писаних букв, які я вже вмію писати і схожа на друковану ю

Юрта схожа на намет і це будівлі інших народів, що живуть в інших країнах. Бігати по калюжах люблять діти, бо це приносить їм радість і задоволення, але для цього має бути певний одяг та взуття. Дражнилки- це короткі вірші,

які можуть обсміювати та веселити одночасно


                                                       Завдання на 06.05

Математика

Тема: «»Двоцифрові числа. Додаємо і віднімаємо числа»

Зміст уроку знаходиться за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=8NbtvAtkPk0&list=PLWynG995neL3NiQXjg6HC7BjmnMPvzS-d&index=61

 

Технолігії і дизайн

Тема: «Створення макету власної візитівки "Моє захоплення"»   

Зміст уроку знаходиться за посиланням

 https://www.youtube.com/watch?v=A_cJovzY2B0

 

                                    Завдання на 07.05

Математика           Тема:  «Додаємо і віднімаємо числа. Ціле число».     

Зміст уроку знаходиться за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=joop0UyMuhM&list=PLWynG995neL3NiQXjg6HC7BjmnMPvzS-d&index=62

 

ЯДС                           

Тема. «Праця людей навесні».        

 Зміст уроку знаходиться за посиланням

 https://www.youtube.com/watch?v=qmDrHsKACzI

 

Навчання грамоти

Тема. Букви Юю. Письмо великої букви Ю. Розвиток

зв’язного мовлення: «Що я люблю».

Ресурси уроку: - підручник: с. 67 , зошит: с. 51

 

Зміст уроку знаходиться за посиланняv

 https://www.youtube.com/watch?v=CqoE69r6eKo

                                   

Результат

Я дізнався/дізналася: Люди можуть мати вподобання, які відрізняються від інших і мати подібні до інших уподобання Люди можуть мати свою думку на

те, що почули або побачили

Я вчусь: Писати букву Ю Я вчусь писати склади, слова і речення з писаною буквою Ю

Я вчусь аналізувати свої вподобання та висловлюватися про них однокласникам.

Я вчусь вислуховувати думку інших та висловлювати своє враження

Я вчусь аналізувати слова ,звуки, склади, наголос

 

 

 

 

 

 

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий